Walking back to happiness ...

Nu är det nytt år så nu tar vi nya tag, familjen kom ner den 27 och stannar i två veckor tills den 10. Hittills har vi inte hittat på så mycket saker, mest bara legat vid stranden och blivit bruna. Men i morgon så ska vi åka på marknad och i helgen ska vi surfa i Las Palmas. I julklapp fick jag en  .........    wait for it ...................................Iphone4!!! Tack tomten! Som dom flesta vet så hade jag det lite körit i början på december, och ville helst bara åka hem till Stockholm igen, men nu när mamma och pappa är här så börjar allt bli lite bättre!! Skype har jag också fått igång nu eftersom våran hyresvärd gav oss internet i julklapp, Tack Toni! I går förrgår hade jag stora skype dagen då pratade jag med; mormor, morfar, adam, moa, håkan, maria, johan, melina, farmor, farfar och micke. Det var super härligt!
Hoppas alla har haft en riktigt bra jul och en super bra början på det nya året, det har jag i alla fall. Nu ska jag hålla igång bloggen så bra jag bara kan! pusspusspuss och kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Så himla synd att jag missade det där skypandet härom dagen men jag hörde nog talas om att lilla Melina pratat med Ji...... Nästa gång hoppas jag att jag också får vara med! Saknar dig gumman!!! Kram kram kram

2011-01-05 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0