Pepes bodega, glöm aldrig de du!

Idag har jag bara varit hemma och slappat, kollat på sällskapsresan och ätit mat. Det blir så intensivt nu när familjen är här, pappa kommer och hämtar mig på morgonen vid 9-10 rycket så åker vi någonstans och solar eller hittar på något. Efter det så ska jag till jobbet kl.17  och så jobbar jag till 00.30- 01.00. så jag ligger i sängen 01.30- 02.00, och så har de varit i några dagar.
Igår var jag ute med Karin och Vickan efter jobbet, så när jag kom hem klockan halv 7 i morse tyckte jag att jag kunde ta en vilodag! ;D
Det kommer nog behövas inför i morgon för då kommer det hända mycket; 1. Vi ska åka och surfa i Las Palmas, 2. Jag ska jobba som vanligt(detta innebär mycket stress), 3. Gittan, Christer och Frida kommer till GC igen!!! För er som kommer ihåg och har varit duktiga "bloggläsare" så var dom är och hade semester första veckan jag jobbade på Playa Del Sol.
När jag, mamma och pappa var och tog en drink på Espetada så sa min underbara chef att jag kan få en extra dag ledigt, så på söndag så ska jag vara med alla och äta middag igen, jag hoppas på att Gittan kan komma med då!!
Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet, mamma ringde precis och sa att dom ska shoppa i ett köpcentrum i Las Palmas nu, då blev jag lite halv ledsen. Hoppas allt är öppet på söndag så jag med kan åka iväg och handla kläder!!
Vi höres så snart jag har tid att skriva!! Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0