shop, shop, shop until you drop ...

Idag har jag och Karin varit och shoppat galet i ett köpcentrum som ligger ungefär vid flygplatsen, Karin kom hem med tre kassar och jag med ungefär 6 st. hehe... Kerstin om du läser det här så ta inte med dig för mycket saker för jag behöver all hjälp jag kan få med hem flyttningen! Det känns så konstigt att börja tänka i dom barnorna, men det är mer eller mindre bara 3 månader kvar innan jag måste börja tänka på refrängen.
För några dagar sedan flyttade Viktoria ifrån oss, snyft, men det resulterade också i att jag fick ett eget rum, en egen säng och mer plats i garderoben..  som just nu behövs om jag ska shoppa loss idet här tempot.
I går fick jag reda på att måndagar är min lediga dag, så om man vill planera skype-dates med mig så passar det bra då!!
Tack mamma, pappa och Sara för två underbara veckor, nu har jag blivit laddad med kärlek så att det räcker tills jag kommer hem!!
Och nu när jag ändå är igång och tackar så;tack, tack, TACK för alla julklappar som jag fick av hela släkten, allt var superfin och användbart.
PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Mammsegull

Vad du är gullig! .

Var det i Atlantico ni var och shoppade? Vad var det för affärer vi missade där?

Jag saknar dig här hemma. PUSS PUSS PUSS

2011-01-18 @ 21:13:30
URL: http://sariiiiiis.blogg.se/
Postat av: Mormor & Morfar

Det är härligt att höra att du har det så bra. Vi tyckte det var jätteroligt när du ringde på Skypen igår. Vi hörs igen snart och tills dess är du försiktig hela tiden. Vi älskar dig och längtar till du kommer hem.

2011-01-19 @ 21:44:14
Postat av: Faster Helena

Låter trevligt med så mkt shopping! Men som sagt... risk för övervikt på hemresan... Du kanske kan skicka hem något?? Kram tjejen!

2011-01-20 @ 15:15:37
Postat av: Marie

Vi handlade på Atlantico, ja. det fins inte så mycket. Allt som fanns där ni var på Mirador finns på Atlantico.Saknar er



Jag längtade hem hela kvällen efter jag hade pratat med er, vi hörs snart i gen. Älskar er!!



Hej fastar, hade ni det bra i Dubai?? jooo, jag får flörta lite med Kerstin som kommer ner nu till februari!!



Kram alla!!!!

2011-01-20 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0