Ledig dag!!!

Igår var dagen då jag och Karin var lediga TILLSAMMANS, på dagen så skypade vi runt lite med släkt och vänner och efter det så gick vi ut och åt på en japansk restaurang. Vi hade tänkt åka till Amadores och sola men det har varit jätte molnigt här i en vecka nu så det blev ingenting med det. När vi kom hem så bakade Karin en kladdkaka och så kollade vi på en film.
Den 9 februari kommer Kesrtin och hon har lovat att ha med sig så lite som möjligt i resväskan, TACK! Hoppas det blir fint väder under dom dagarna hon är här så vi kan sola och bada mycket.
Snart ska jag gå till jobbet igen men det blir roligt,
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej Fia!

Vi tycker det är skönt att se att du har det så fint. Vi har haft lie bekymmer med Lillis men nu är hon bättre igen. I Zinken i helgen när hon hade rätt bra aptit så gav vi henne alldeles för mycket onyttig mat så det kom ett bakslag i söndags. Igår var vi i telefonkontakt med djursjukhuset och fick direktiv om att ge vätskeersättning och "svälta" henne 1-2 dagar. I natt kl 3 när hon varit ute var hon piggare igen och åt självmant lite, lite mat. Nu är vi försiktigare och hon har blivit mycket piggare så vi hoppas att hon ska vara återställd snart.

Ha det bra, stor kram från oss.

2011-02-01 @ 12:41:26
Postat av: jenniferrr :)

ååh va synd att jag missade er skypetid... hoppas att allt är bra! jag får se till att vara mer tajmad på skype... hörs snart! <3

2011-02-01 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0