okej,

Nu ska vi se vad som har hänt sedan senaste gången jag skrev en rad ..
  • Viktoria har åkt hem med sin syster; väldigt tråkigt men hon verkar ha det bra nu på sitt nya jobb i fjällen.
  • Kerstin och Maria var här i en vecka, vi hade super kul, badade, solade, gick på musikal, åkte till Puerto Mogan, åt ute på restaurang TVÅ gånger. TACK för en underbar vecka!!<3
  • Anders och Benita kom och överraskade mig på min restaurang för två dagar sedan, super kul att träffa dom igen, det var ju ändå ganska länge sen, Sannas student om jag inte miss minner mig.
  • Min chef har börja placera om folk och vissa har tom. fått sparken, så på jobbfronten ligger jag lite lågt just nu.
  • Har haft den värsta värken man kan tänka sig i vänster öga/tinningen. Har pågått i ungefär 2-3 veckor.SUCK!!
  • Den här punkten är speciellt för farmor, för det är ungefär det första hon frågar när vi pratar på skype:P, jag har inte träffat någon kille än, varken spansk eller svensk. ganska skönt om ni frågar mig.
  • DET BÖRJAR ÄNTLIGEN BLI LITE VARMARE!!!!
  • Tyvärr så måste jag avsluta min lilla lista med den sorgligaste nyheten. Min kompis Nicklas omkom för ungefär två veckor sedan under hans fridrottsträning. Han blev 23 år.
Bilder
ÖKENBILD
ÖKENBILD
PUERTO MOGAN
GARBOS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Varför jag frågar efter killar är därför att vi är oroliga för att du träffar någon kanariefågeluppfödare och inte vill komma tillbaks till Sverige igen. Jättefina ökenbilder!

Kram Farmor

2011-02-28 @ 17:52:06
Postat av: Farmor

Varför jag frågar efter killar är därför att vi är oroliga för att du ska träffa någon kanariefågeluppfödare så att du inte vill komma tillbaks till Sverige.

Snygga ökenbilder!!

Kram Farmor

2011-02-28 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0