Trött ..

Ledsen för att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft så mycket att göra, hann nästan inte knappt gratta pappa på födelsedagen, men vi fick prata ett litet tag tills mina pengar tog slut på mobilen, GrattisGrattisGrattis<3<3<3.
Det har varit mycket festande och jobb de senaste dagarna, men vårat "vecka 43 gäng" åkte hem idag så nu får vi ta det lugnt ett tag. Men TACK så himla mycket för en grym vecka, det kommer vara tomt ett tag nu utan er! I går på våran sista kväll kollade vi på en dragshow i Jumbocentret,hihi.
Världens bästa farbror har också fyllt år i veckan, Grattis! hoppas du hade en bra dag..!
Vattenlandet var jätte kul i torsdags och jag hade en super trevlig ledig dag! Jag kanske inte hinner skriva i morgon för jag ska hem till Ylva efter jobbet på Halloween fest.
Nu ska jag äta min Carbonara som jag har gjort och sedan kolla på en serie som jag har börjat kolla på, Skins heter den. Helt OK men inte super bra ..

Kommentarer
Postat av: Suss

Vecka 43 gänget är de enda rätta gänget!!!! ;) har haft en super vecka med er.

2010-10-31 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0