träningsverk!!

Nu är jag äntligen framme!! Allt har flytit på ganska bra faktist, i går var Ylva ochjag uppe o gick på morgonen och efer det var vi och shoppade telefon, skor och lite annat. sen åkte vi och simmade när sandra va på simskolan(najs med utomhuspool), jag var ganska slut efter dagens alla aktiviteter så då ville jag bara hem och ta et lugnt. men då släpade Ylva med mig på ett stepup pass, jag kan utan tvekan säga ett det var dem jobbigaste 45 minuderna jag upplevt på länge!! jag svättades så mycket att jag fick blunda medans jag gjorde vissa övningar för att det sved så mycket med alltsalt i ögonen. och det viktigaste som hande igår var att jag fick "pusshälsa" för första gången. SUPER FRÄNT!!

Idag har Ylva och jagvarit ute och gått på strandpromenaden, vi gick förbi både gay-stranden och nudist-stranden. Jagbörjar nog tilloch med bli lite brun :D på lördag kommer karin hit ¨plus¨ att det ska vara en jättestor fest hemma hos Ylvaför att Sandra fyller år. ni får gärna komentera och skriva va ni vill att jag ska blogga om.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Pappsi

Hej Gumman!

Du kan väl lägga in lite bilder om du har möjlighet. Puss!

2010-10-14 @ 18:17:54
Postat av: Johan

Ha det så bra nu. Ser fram imot att läsa mer

2010-10-15 @ 15:59:53
Postat av: Ella

Bild och karta vart du är :D <3

2010-10-15 @ 19:18:49
URL: http://esesemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0