Rom och cola

Allt går jätte bra på jobbet, idag var det första dagen med mycket gäster på hotellet så det blev många blandade drinkar. Den jag gör mest är såklart Rom och Cola och så häller jag upp öl i massor. Jag får ca. 10 euro i dricks varje dag och då jobbar jag 10-18.
Igår var jag, karin och viktoria ute på kvällen/natten och drack lite sangria på ett ställe som heter littel brazil, jätte mysigt, man sitter i djupa, låga rottingstolar som har en jätte stor och fluffig dyna på sig.
vi fick TV till lägenheter i veckan så nu kan vi kolla på spanska serier, men vi måste tydligen installera den själva, men vi kommer bara att ha sönder den då tror jag. Apropå saker som är trasiga så fungerar inte heller våran tvättmaskin (PANIK) alla vi tjejer måste verkligen tvätta snart så hoppas vi kommer på ett sätt att laga den.
Igår kollade jag på Kungarna av Tylösand och då tänkte jag på Elin eftersom vi brukar ha djupa diskussioner om ämnet i simhallen.
A just det ja, jag har tagit hand om min första "fyllo gubbe" nu också, han ville bjuda ut mig på middag och sen bada, men när jag sa att jag inte kunde så ville han gifta bort mig till någon av hans söner för han har tydligen tre. Men efter några jäger och öl sa jag åt honom att ta en siesta och å gick han upp på sitt rum och la sig.
hare bra i snön!!pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mammsegull

Bra att du håller alla snuskiga gubbar kort!

2010-10-22 @ 22:22:55
URL: http://sariiiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0