Lördag

  • Blev bara några punkter idag ...
  • I natt sov jag 9 timmar, det var jätte skönt, har inte sovit så länge på en vecka minst.
  • vi tror att i har slarvat bort en nyckel till lägenheten, tusan.
  • Idag köpte jag en ny klocka för min dricks, super fin tycker jag.
  • Karin och jag ska ut och partaja i kväll med några norrmän som vi träffade på jobbet igår.
  • Jag har pratat på skype med pappa.
  • ALLA brudar i lägenheten har lingon vecka, men än så länge inga intriger eller tjafs.

Kommentarer
Postat av: Faster Helena

Jobbigt med tvättmaskinen. Kolla om det finns nån "laundrymat" i närheten!



Ni verkar ha det bra och det känns skönt!!

KRAM

2010-10-25 @ 08:55:13
Postat av: Lotta (från Kungstappen)

Halloj Marie, vi sitter nu och kollar in bloggen här på jobbet och ser att du verkar ha det rätt bra! Vädret i Sverige är kallt och mörkt så det är inget att längta hem till. Bea, Emelie och alla andra som jobbar här ikväll hälsar med stora kramen och moster Kerstin oxå förståss. /L8

2010-10-25 @ 18:40:17
Postat av: JAFFAAA :)

ååh, vilken gulli bild marremull! vill kraaama dig! <3

2010-10-29 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0