I morgon gäller det!!!

Nu har jag sagt hej då till alla! Det känns konstigt att man ska sova i sängen för sista gången på ett halvår, det är nästan så att man inte vill gå och lägga sig. Kul iallafall att man kommer iväg någon gång! Första veckan kommer jag bo hos Ylva men när Karin kommer på lördag flyttar vi till Las Olas, där kommer vi förhoppningsvis bo hela preioden ut. Jag tog med mig kameran så jag kan läggA upp bilder, men det kommer jag nog inte göra varje vecka.
Idag förövrigt har vag varit med världens bästa tvillingar, Robert och Jaffa. Vi har fikat och shoppat, jag älskar er så oerhört mycket båda två! ÄLSKAR ER, ÄLSKAR ER, ÄLSKAR ER!!

Kommer bli jobbigt att ta farväl av pappa och syrran på arlanda imorgon!, Nu ska jag gå och natta Kanel! PussPåEr!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag saknar dej så himla mkt och jag älskar dej!! hoppas att du får det bra och glöm inte att ringa ibland och skriva mkt på bloggen!

puss! <3

2010-10-12 @ 07:55:42
URL: http://sariiiiiis.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Hoppas du får det skiiitbra i Spanien!! :)

2010-10-12 @ 18:11:46
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: The JAFF

Woop woop! bästa fikat i mitt liv, trots personalen ;) hoppas att resan gick bra! Min kommentarsbombning har offiviellt öppnats! <3

2010-10-13 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0