Hej Hopp Lingontopp

Idag fick vi internet till våran nya lägenhet!!! Karin och jag har känt oss jätte vilsna utan detta underbara och enkla kontaktsystem. Annars fungerar allt som det ska i huset, vi har fått en ny rumskompis som heter Viktoria och kommer från västkusten, hon är en trevlig prick!
Jag ska lägga upp bilder, men just nu har jag inte tid för att Gittan och Christer kommer och hämtar mig med taxi om 30 min, för vi ska ut och äta. JA ni hörde rätt, mammas kusin och respektive är på ön men åker hem i morgon. Dom var också och hälsade på mig i poolbaren där jag jobbade idag.
Jag kanske kan lägga in bilder i morgon för då slutar jag kl. 18.00 SPANSK TID (en timme efter svensk). Saknar alla jätte mycket!!, men just nu saknar jag pappa mest, vet inte varför just pappa, men det är bara jobbit att inte kunna träffa honom varje dag.( jag har blivit lite kräsen med kärlek eftersom att jag flyttade hem på heltid för ett tag sedan)
Tack för alla gulliga meddelanden Syrran, saknar dig grymt mycket. Ta hand om Kanel och ge honom en puss från mig varje dag!

Kommentarer
Postat av: Robert sandmark

Hej! Ser fram emot bilderna! hoppas ni har det bra, jag saknar er! :)

2010-10-19 @ 21:52:42
Postat av: Pappsi

Hej Gumman!

Saknar dig med.



Puss

2010-10-20 @ 09:24:34
Postat av: sara

saknar dej oxå så himla mycket!!!

tänker på dej varje dag!!

kanel mår jättebra och han saknar dej oxå!!!

älskar dej, puss <3

2010-10-20 @ 21:31:18
URL: http://sariiiiiis.blogg.se/
Postat av: judith

Hi my friend i am miss you to keep up the good work love judith

2010-10-21 @ 15:12:08
Postat av: Farmor

Skönt att höra att du har det bra, ser också fram mot bilderna.

Pussssssss

2010-10-21 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0