Grattis Pappa!!!!!!

Idag fyller pappa år och det känns lite konstigt att inte vara hemma då, jag pratade lite snabbt med honom idag runt middagstid för jag hann inte hem för att prata i skypen. Just det ja, grattis till lilla Moa som fyllde 5 år igår, hörde att hon fick en cykel och en liten blommig hjälm av oss. Nu får hon äntligen börja på simskola som hon har velat göra så länge!
I morgon ska jag ha min första lediga dag och då ska jag och några kompisar åka till en stor vattenpark som ligger ganska nära där vi bor  .. det kommer säkert bli super kul!!!
Super kul att det är så många som läser min blogg, älskar alla kommentarer som ni skriver!!!
KARIN OCH JAG

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Elin

Hej baby! Det verkar som att du har det asnice där borta. Är riktigt glad för din skull!



Tänkte bara säga att jag saknar dig jätte mkt och jag längtar tills att du kommer hem igen!

2010-10-28 @ 01:21:59
URL: http://nenneplutt.blogg.se/
Postat av: 43 åringen

Hej Gumman!



Du får komma och sjunga på hotellet när vi kommer i december!



Pappsi

2010-10-28 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0