En vecka kvar ...

Nu börjar det närma sig, en vecka kvar tills jag åker iväg. Så jag började packa idag, lägga fram lite saker på sägen och göra i ordning några kläder för sista tvätten. Karin (som jag åker med) och jag har kommit fram till hur mycket trosor vi igentligen behöver ha med oss OCH hur mycket vi kommer få tvätta. Vi kommer uppskatta våra mammor så grymt mycket när vi kommer hem (eftorsom både karin och jag inte är så himla bra på att tvätta).

I helgen var jag ute med tjejerna, sa hej då till dem flesta efter som att Anna, Anna och Malin också åker iväg nu i veckan. Hur som helst så är det ändå en hel vecka kvar tills avgång och ikväll ska jag äta mammas ekologiskt bakade bullar! Jag vill också tacka syrran som gjorde den här bloggen, tur att man har ett bloggsnille under taket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0