UPPDATERING!!!

Nu har det hant grejer ska ni veta!
Vi kan borja med jobbet, jag har kannt ett tg att jag inte har trivits sa bra med arbetstiderna och dyligt pa playa del sol sa nu ska jag borja ett nytt jobb som servitris pa en resturang i san agustin  som heter adio mare. Jag borjar det 1 December.
Under dem senaste dagarna sa har vi lart kanna tva stycken trevliga killar som bor i varat omrade, dom ska nu flytta sa vi bestammde oss for att flytta in i deras lagenhet, den ar himelriket om man jamnfor med varan!! Vi flyttar den 1 December!!
Som ni forstar sa har det anda varit ganska skont att vara bortkopplad fran omvarlden ett tag medans vi fixade allt detta!
Nu gar min tid ut snart har pa internetcafet, men jag ska forsoka skriva snart igen!! Ah just det, jag mar bara bra!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Faster Helena

Berätta mer!!!! Känns det som ett bättre jobb? Är det bättre betalt? Billigare hyra på lgh? Några sura miner på nuvarande jobb?? Kram å va rädd om dig!

2010-11-26 @ 08:07:54
Postat av: Farmor

Kul med omväxling. Huvudsaken att du mår bra.

Puss Farmor

2010-11-27 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0