God morgon

Detta är mitt första morgon inlägg, jag är ganska trött även fast jag låg vaken och snooza i en timme innan klockan ringde.  jag gick upp i vanlig tid kl.9 för att gå till jobbet halv 10, men så klart så har jag glömt bort att vi flyttade på arbetstiderna 10.30-18.30. Men då hade jag tid att skriva ett inlägg och ... wait for it ...... ÄTA FRUKOST!
I går var allihopa bjudna på middag hemma hos Ylva, det var jätte trevligt vi fick grillad fläskfile med potatis i ugn. Hon är så snäll som agerar extra mamma åt mig, det är nog bra att jag har henne här om jag skulle få ett av mina berömda "psykbryt". Men just nu så är det ingen risk att det kommer hända!, apropå det så har jag inte haft problem med magen en enda gång sen jag kom hit :D Super skönt!
Som jag har förstått det så är det detta som har hänt på höstlovet;
  • Dom flesta har varit i Zinkgruvan ...
  • Mamma, moster, mormor, sara och Kusiner har varit på Birka Paradise.
  • Farmor, farfar och Patrik har varit hos Kalmariterna och hälsat på.
  • Idag sa familjen Hellström ha lite kvalitets tid med Birger och Kerstin.
Hoppas alla har haft ett super bra höstlov och att ni njuter av sista dagen! PUSS

Kommentarer
Postat av: jaffa :)

jag är faktiskt ledig imorrn.. inte för att jag har haft lov i veckan, men ändå ;) hoppas att du hade kul igår kväll, synd bara att du inte va hemma för jag o robban skypa med karin typ hela kvällen.. hade vart kul om du också va me! <3<3

2010-11-07 @ 16:03:20
Postat av: Farmor

Alla i Kalmar hälsar och i morgon bär det av till Stockholm igen. Ha det bra, det är så roligt att läsa din blogg för att kolla läget ...

Puss Farmor

2010-11-07 @ 21:25:43
Postat av: Anonym

Alla i Kalmar hälsar och i morgon bär det av till Stockholm igen. Ha det bra, det är så roligt att läsa din blogg för att kolla läget ...

Puss Farmor

2010-11-07 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0