Frustrerad

I dag är livet lite hårdare, jag har haft jätte ont i ryggen dom sista dagarna och på jobbet idag delades inte dricksen upp rättvist. Jag fick bara 5 euro och en annan kille fick 25. Men jag gick till chefen och klagade så i morgon delar vi upp dricksen på mitt sätt ;D I går slog jag mitt "dricks rekord" med 35 euro!!! känns väldigt bra faktiskt.
I kväll är det bara jag hemma så nu ska jag gå och kolla på min serie och äta en kycklingsalladen som Karin och Viktoria lagade idag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mammsegull

Det är bra gumman! På dom bara:)

Sen måste du ta han om ryggen. Du kanswke ska försöka byta skor? Även om du köpt ett par riktiga skor kan det kanske vara bra att byta lite.

Puss och Kram!

2010-11-10 @ 11:31:17
URL: http://sariiiiiis.blogg.se/
Postat av: Pappsi

Hej tjejen!

Ta hand om ryggen!

Bra med driksen.

Snart kommer vi ner till dig. Bara några få veckor kvar. (ca 6 veckor)

P&K

2010-11-11 @ 09:52:06
Postat av: Faster Helena

Det är rätt! Dig kan de inte köra med!!

Var rädd om ryggen, försök att komma iväg och träna!



Kram

2010-11-12 @ 13:35:53
Postat av: Anonym

Hej har läst din blogg lite, den är mysig! Hur fick du jobb där nere? var det genom kontakter? Funderar nämligen också på att dra iväg :D

2010-11-13 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0