Farsdag

Grattis till världens bästa pappa, hoppas du tyckte om chokladen som mamma hjälpte mig att inhandla till dig!!
Det har inte hänt så mycket här i veckan, på min lediga dag fick jag massage av hotellmassören Mats. För tillfället så är det han som sköter pappas jobb med att säga: "-Marie sträck på dig!" .... , resten av dagen så solade jag och kollade lite i affärer.
Igår var vi på en nyöppnad bar som våran kompis har öppnat med just massage Mats faktiskt, den heter Coconut och går i ett Hawaii tema. Nu i veckan så har vi bestämt att vi ska ta det ganska lugnt, kanske att vi går ut på fredag och lördag nästa helg. Veckans bästa händelse var när jag loggade in på facebook och såg att 6 år gamla kusin Adam hade skrivit på min logg, GULLUNGE! Saknar alla väldigt mycket, hoppas ni har det bra där hemma!
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Pappsi

Tack för chokladen Gumman!

Puss puss

2010-11-15 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0